نبین به چهره جوان مانده ام ،دلم پیر است....
نبین به چهره جوان مانده ام ،دلم پیر است....
من از شکست و شکست از صدای من سیر است...
کسی مرا نپسندید و باز می چرخم....
که این حکایت تلخ چراغ آژیر است....
چه قدر خاطره ی ناتمام دارم من...
که اسم تک تکشان حکمت است و تقدیر است...
مرا امید به یک اتفاق تازه نده.....
برای خیلی از این اتفاق ها دیر است....
من از نماز به این نکته اش رسیدم که....
سلام وقت خداحافظی چه دلگیر است !
من از شکست و شکست از صدای من سیر است...
کسی مرا نپسندید و باز می چرخم....
که این حکایت تلخ چراغ آژیر است....
چه قدر خاطره ی ناتمام دارم من...
که اسم تک تکشان حکمت است و تقدیر است...
مرا امید به یک اتفاق تازه نده.....
برای خیلی از این اتفاق ها دیر است....
من از نماز به این نکته اش رسیدم که....
سلام وقت خداحافظی چه دلگیر است !
- ۱.۰k
- ۲۰ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط