توجه توجه توجه توجه!!
توجه توجه توجه توجه!!
نظر سنجی انتخابات
من که تا 3 سال دیگه
مونده که رأی بدم
1/ سوال اول
آیا شمایی که بالای 18 سال هستی
رأی میدی ؟
2/ سوال دوم
اگر شرکت کردی رأی دادن به خبرگان برات مهم تر هست یا مجلس شورای اسلامی ؟
لطفا نظر بدید
نظر سنجی انتخابات
من که تا 3 سال دیگه
مونده که رأی بدم
1/ سوال اول
آیا شمایی که بالای 18 سال هستی
رأی میدی ؟
2/ سوال دوم
اگر شرکت کردی رأی دادن به خبرگان برات مهم تر هست یا مجلس شورای اسلامی ؟
لطفا نظر بدید
- ۳۸۰
- ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط