الهی......

الهی......
دیدگاه ها (۲)

من خسته ام خسته.....

نقد دوستانه....

نبود نان... سرسفره خانواده...مرا

با خیال بودنت روزگار بسر میبرم....

الهی الهی الهی💔#نیما_تکیدو#نیواد

الهی الهی...

الهی یکهویی تمام آرزوهاتون براورده بشهوحاجت روابشید 💚💚💚الهی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط