خدا تنها کسی است که

خدا تنها کسی است که
وقتی همه رفتند میماند...
وقتی همه پشت کردند
آغوش می‌گشاید
وقتی همه تنهایت گذاشتند
محرمت می‌شود
وقتی همه تنبیهت کردند
او می‌بخشد

من ازصمیم دل‌خدا را برایت آرزو میکنم
دیدگاه ها (۱)

خورشید طلوع میکنه🌤 🌻 و ما دوباره تلاش خواهیم کرد.💞 💪 🏻

اگر بودنت به زندگی کسی معنا میدهد،زندگیش را بی معنا نکن

خدا تنها اميديست که‌ وقتی همه رفتند،میماند...وقتی همه تنهايت...

خدا تنها روزنۀ امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود.تنها کسی اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط