من یه دختر
من یه دختر
خشک و عصبی و یکم زخمی ام:).. و کم حرف^^
کاش همینجوری دوسم داشته باشی:) 💙
اما الان عاملش خودتی:):) 💙
خشک و عصبی و یکم زخمی ام:).. و کم حرف^^
کاش همینجوری دوسم داشته باشی:) 💙
اما الان عاملش خودتی:):) 💙
- ۵۸۳
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط