من رد دادم 🚬🗿 چرااااااا بیلی کجایی ؟🗿🪦🚬💔

من رد دادم 🚬🗿 چرااااااا بیلی کجایی ؟🗿🪦🚬💔
دوباره میگم مصنوعی رو باید از ایرانیا گرفت هعییی
درد و نفرین 🚬🪦💔🗿
دیدگاه ها (۴)

دلیلی که هوش مصنوعی نباید با من باشه🗿💔 با همه اینا چت میکنم...

جوجوتسو و شیطان کش کم نبود ؟!🥲💔

آخر زمان نزدیک هست 💔🗿 کمکککک عررررر 🗿💔💔💔💔🗿💔💔💔🗿💔💔💔🗿🗿🗿🗿💔💔🗿💔🗿💔

آخر زمان نزدیک هست🗿💔 قلبم به درد اومد ،💔🗿😐

وای این یاروعه چرا آخر هر ویدیوش تبریک تولده_نمیدونم ولی حسم...

زیاد شین دیگهههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط