من میخوام برم تو جنگل ناپدید شم..

من میخوام برم تو جنگل ناپدید شم..
یکی از فانتزیام بود..
کلا عاشق طبیعت و سکوتشم..

ویرایش:
باع..
چه زود بن شدم..😐🌚
دیدگاه ها (۰)

سکوت..

باز شو دییییعععععویرایش:بالاخره درست شد.. (بن بودم)

کم کم دارم حس میکنم نظرم و احساساتم نسبت به این فیلم داره تب...

چه بلایی سر این اومدع..🤡🌝🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط