وقتی پای منطق وسط باشه جماعت کییسه حرفی واسه گفتن ندارن..
وقتی پای منطق وسط باشه جماعت کییسه حرفی واسه گفتن ندارن..اماوقتی بحث فتوشاپ وسانسوروسط باشه کییسه هاحرف اول رومیزنن😂 😂 😂 😂 😂 😂
- ۶۰۵
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط