هیچ

هیچ
جز
یادِ
تو
رویای
دلاویزم
نیست ... !!!
دیدگاه ها (۴)

امان از این جمعه هانبودنت را در" دلم"لبریز میکند...!!

از انتهای خیالت تا هر کجا بروی بهم میرسیمزمین بیهوده گرد نیس...

خواب هایمرویای صادقه اند!حتی اگرحواست نباشد واشتباهی از بینش...

این درد شد درمان من ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط