اینقدر به خودت اعتماد داشته باش،
اینقدر به خودت اعتماد داشته باش،
که از کسانی که آزارت میدهند،به راحتی دل بکنی!
گاهی بعضیها کارشان فقط چیدن بال آرزوهای شماست.
@cafegraam
که از کسانی که آزارت میدهند،به راحتی دل بکنی!
گاهی بعضیها کارشان فقط چیدن بال آرزوهای شماست.
@cafegraam
- ۱.۳k
- ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط