برادران و (بخصوص) خواهران عزیز!

برادران و (بخصوص) خواهران عزیز!
کاش در فضای مجازی، به جای مقابله‌به‌مثل و جواب دادن به توهین‌ها با فحاشی، مسیر متفاوتی را انتخاب کنیم. حتی اگر طرف مقابل به‌شدت بی‌ادب بود، ساده‌ترین راه این است که او را بلاک کنیم.

فراموش نکنیم که به کار بردن الفاظ رکیک، هم شأن و اعتبار ما را در چشم دیگران پایین می‌آورد و هم به مرور زمان، زشتی بی‌ادبی را عادی می‌کند. بیایید با رفتارمان، نماینده شایسته‌ای برای عقایدمان باشیم.
دیدگاه ها (۳)

پس چرا تکبر

رفتار مذاکره کنندگان از این ها هم بدتره.حداقل اینا ندانسته ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط