تنها چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها چیزی که باید از زندگی آموخت
فقط یک جمله است :
میگذرد…
اما دق میدهد تا بگذرد:|بیشعور:(
فقط یک جمله است :
میگذرد…
اما دق میدهد تا بگذرد:|بیشعور:(
- ۳۹۳
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط