دهه شصتی‌ها با نخودچی کشمش درس میخوندن، دهه نودی‌ها با قل

دهه شصتی‌ها با نخودچی کشمش درس میخوندن، دهه نودی‌ها با قلیون😑 😭



@Khandehabadd
دیدگاه ها (۶)

از این شرایط فقط قالیشو توی یه مغازه دیدم ^_^ 😐 👑 @Crazy_Lo...

امروز خیلی خوشحالم .. خدایا شکرت

سعید

سعید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط