عادی باش ،خندیدن جایز نیست😐😂

عادی باش ،خندیدن جایز نیست😐😂
دیدگاه ها (۲)

این بدهه😂😐

من از همون اولم همینجوری می دیدم 😐نمیدونم چرا واسه بعضیا عجی...

مامان شماهم ؟؟؟؟😂😂😂😂😂

واااییییییییی😂💗🪄🎊

به فرموده ی رهبرشهید عزیزمون،در مقاومت،ناامیدی جایز نیست🇮🇷✊️...

نتم که وصل شد دیگه جایز نیست اینجا بمونم😂👋👋بای#jong

برای کیا عادی نیست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط