شیرازیَم✌

شیرازیَم✌
دیدگاه ها (۱)

دوست داشتَن توهَم بَده وَلے نِمیشہ دوسِت نَداشتـــ...:)

# جنگ نیست آتش بس هم نیست ولی جوانان شیر مرد ما دونه دونه پر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط