گاهی آدم می‌ماند بین بودن یا نبودن؛

گاهی آدم می‌ماند بین بودن یا نبودن؛
به رفتن که فکر میکنی اتفاقی می‌افتد که منصرف می‌شوی، می‌خواهی بمانی رفتاری می‌بینی که انگار باید بروی و این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است.
دیدگاه ها (۱)

ماندن همیشه خوب نیسترفتن هم همیشه بد نیستگاهی رفتن بهتر است ...

گاهی باید قبل از آنکه کاملاً ویران شوی، دستِ خودت را بگیری، ...

گفتگو با امیرسام ذبیحی به بهانه ى صدور مجوز فيلم کوتاه سرباز بدشانس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط