💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ول
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
🔗 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
باید صریحا شفاف شود که بعد از چندین بدعهدی و نقض تفاهم، این تفاهم دیگر هیچگونه اعتباری ندارد.
این بخشی از مسئولیت رئیسجمهور در قبال امضای تفاهم نامه خلاف نظر رهبری است.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
🔗 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
باید صریحا شفاف شود که بعد از چندین بدعهدی و نقض تفاهم، این تفاهم دیگر هیچگونه اعتباری ندارد.
این بخشی از مسئولیت رئیسجمهور در قبال امضای تفاهم نامه خلاف نظر رهبری است.
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۳۳۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط