یادش بخیر روزایی که مسافت بینمون زیاد بود اما حس میکردم ک

یادش بخیر روزایی که مسافت بینمون زیاد بود اما حس میکردم کنارمی و هدامو داری
اما این روزا نزدیکمی و از من خیلی دوری...مسافت دلت از من زیاده شده باوجودی که فاصله ای نیس بینمون
دیدگاه ها (۳)

تمنای آغوشت را دارم..عطرش_را_بو_نکندر آغوشش عطرش را "بو"نکن....

آغوشت مخدر منه بهش اعتیاد دارم

خدایا اراده ام را به کودکی ام برگردان

تو اون کهنه شرابی...

دارم روزای سختی رو میگذرونم... خیلی سخت... نمیدونم اولین بار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط