مدام میگیم مذاکره باگرگ فایده نداره ،توبه ی گرگ مرگه ،آقا
مدام میگیم مذاکره باگرگ فایده نداره ،توبه ی گرگ مرگه ،آقایان حضرات هم برای اینکه بیشترازاین کوچیک نشن بهتره بشینن سرجاشون
- ۳۴۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط