ســــالهــــاست جـســــــتجـوگـــر آدم هســـــتم
ســــالهــــاست جـســــــتجـوگـــر آدم هســـــتم
تـا لـــــذت خـــــوردن یــــــک ســـیب ســــرخ را
در کــــنـار او تــــجـربـه کـنــــــم...
اری ســـــالـهـــاست
مـشــــــکـل نـه از مــــــــن اســــت
نـه ســـــــیـب ســـــــرخ
نـه شــــــــــــیـطان
تـــو نایــــــاب شـــــــده ای آدم...ღ
تـا لـــــذت خـــــوردن یــــــک ســـیب ســــرخ را
در کــــنـار او تــــجـربـه کـنــــــم...
اری ســـــالـهـــاست
مـشــــــکـل نـه از مــــــــن اســــت
نـه ســـــــیـب ســـــــرخ
نـه شــــــــــــیـطان
تـــو نایــــــاب شـــــــده ای آدم...ღ
- ۳۳۵
- ۱۷ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط