کیا ندارن؟

کیا ندارن؟
دیدگاه ها (۹)

غرور

خخخخخخ الکی مثلا من جذابم خخخخخخ

اردیبهشتیا

به افتخار اردیبهشتی ها

زیبا رویان ،که وفا ندارن.........شکسته دل ها صدا ندارن.........

کی گفته احساس ندارن پسرا؟ اونا نر هان که احساس ندارن سیسی

کیا رفتن که کیا بمونن!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط