🐺
🐺
[۱۹:۵۳ ~ ۱۹:۵۴ به وقت کره]
آه، راستی، بهزودی باید دوباره برم Fendi...
لباسهای جدید زیادی اومده...
باید همشونو بخرم ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
نمیخوام هدیه بگیرمشون
باید خودم بخرمشون ㅡㅡ
راستش قبلتر دروغ گفتم...
قدم ۱۷۲ نیست
۱۶۲ـه...
[۱۹:۵۳ ~ ۱۹:۵۴ به وقت کره]
آه، راستی، بهزودی باید دوباره برم Fendi...
لباسهای جدید زیادی اومده...
باید همشونو بخرم ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
نمیخوام هدیه بگیرمشون
باید خودم بخرمشون ㅡㅡ
راستش قبلتر دروغ گفتم...
قدم ۱۷۲ نیست
۱۶۲ـه...
- ۱.۱k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط