اونایی که خیلی انیمه ترسناک دوس دارن
اونایی که خیلی انیمه ترسناک دوس دارن
بلود سی رو دیدین؟(blood.c)
ینی مهمانی جنازه ها رو جارو کرده😓
بـ معنای واقعیه کلمه خیلی ترسیدم😨
بعد از دیدنش تا چن روز نه از خونه بیرون رفتم نه خوابیدم😓
قسمت اول و که دیدم نتونستم طاقت بیارم بقیه شم دیدم😭
مُردم از ترس😓
پیشنهاد میکنم ببینین😂
تا شما هم بـ درد من دچار شید😂 😂 (خباثت تا چـ حد😓 )
ولی خب خیلی قشنگ بود😀
ازین دختره هم خیلی خوشم اومده😂
ولی از بس انیمش ترسناک بود اسمشو یادم رفـ😓
جرئت هم ندارم برم دوباره ببینم😓
بلود سی رو دیدین؟(blood.c)
ینی مهمانی جنازه ها رو جارو کرده😓
بـ معنای واقعیه کلمه خیلی ترسیدم😨
بعد از دیدنش تا چن روز نه از خونه بیرون رفتم نه خوابیدم😓
قسمت اول و که دیدم نتونستم طاقت بیارم بقیه شم دیدم😭
مُردم از ترس😓
پیشنهاد میکنم ببینین😂
تا شما هم بـ درد من دچار شید😂 😂 (خباثت تا چـ حد😓 )
ولی خب خیلی قشنگ بود😀
ازین دختره هم خیلی خوشم اومده😂
ولی از بس انیمش ترسناک بود اسمشو یادم رفـ😓
جرئت هم ندارم برم دوباره ببینم😓
- ۴.۹k
- ۱۰ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط