......

......

خیلی ممنونم ازتون که دومین رمانم هم ایگنور کردید....
من هرچی سعی کردم فرصت بدم تا برید شرایط و تکمیل کنید....الان چند ماه گذشته؟
نه چندماه گذشته؟
تازه من بهتون آسون گرفته بودم....طرف تو کانالش تا ۵۵تا ری‌اکت و ۵۰تا ناشناس نگیره پارت نمیده...حتی فرصتم نمیده بعد من چی؟کمترین لایک و کامنت برای دادن پارت جدید گذاشتم براتون و حتی یدونه پارت هم ارفاق کردم.....
دیگه رمانی نمینویسم و حتی یکی از داستانا و فن فیک‌هام هم به اشتراک نمیزارم.
دیدگاه ها (۲)

آیم وری هپی-

خب خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط