وقتی به دوس پسر ۱۸ ساله‌تون میگین آقایی😂 😂 😂 😂

وقتی به دوس پسر ۱۸ ساله‌تون میگین آقایی😂 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۴)

تصور من از راننده‌هایی که از راهنما استفاده نمیکنن😐 😐 😐 😐

😠 😂 😐

😂 😂 😂

پس من چیم😄 😄 😄 🙅 🙅 🙅 🙅 🙅 😰 😰 😰 😰 😰 😰 😟 😟 😟 😟

وقتی به رفیقت وایب دوس پسر میدی:

ما داریم میایم زارتتتشما چند ساله میگین ما داریم میام و نیوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط