#سوال :از گذشته ی آکوتاگاوا و خواهرش خبر دارین؟

#سوال :از گذشته ی آکوتاگاوا و خواهرش خبر دارین؟
دیدگاه ها (۴)

لیوای خوشمل شدع؟لایک کن .پ.ن.:من رو لیوای کراش ندارم.

به نظرتون کانکی بهتر شده یا لیوای؟کدومو بیشتر دوس دارین؟

*به این موجود کاوایی مینگرد*:کی کورو ی منو انداختع اینجا؟*سپ...

#BLACK_PINK

سوال پست:شام چی دارین؟جواب خودم:تخم مرغ و سیب زمینی آبپز

سوال پست : چاپستیک دارین ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط