-سلام ، حالت چطوره؟

-سلام ، حالت چطوره؟

+مثل تمومِ عالم ...
دیدگاه ها (۱)

گفتی هرچه خواستم به تو بگویم!

مـانـده‌ام بـے تـــو چــــرا بــاغــچـه‌ام گـــل دارد. . . ؟...

تاب دلتنگی ندارد آنکهمجنون می شود...بیدل دهلوی

من شاعرم!خوش می زنم، از عشق و از مستی رقماما به چشمانت قسم،چ...

سلام مرسی فدات خودت حالت چطوره؟؟*احساس میکنم از اشناهایی

+ حالت چطوره؟! - اوممم ... خوبم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط