🏴قال اباعبدالله الحسین علیه السلام کسی مثل من با کسی مثل
🏴قال اباعبدالله الحسین علیه السلام کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی کند🏴
👈قابل توجه مسلمانان و شیعیان و ازادگان منطقه و جهان تشیع ((ملت ولایتمدار ایران اسلامی))
👈یادتان هست در چند سال پیش امریکای تروریست و سگ وحشی اش اسرائیل خون اشام با پاره کردن قرارداد برجام که امضا و توسط مزدوران داخلی ایران خیانت و به ایران تحمیل شده بود زمینه ساز دو جنگ و بین مذاکره با حمله به زیر ساختها و سایت هسته ای و در جنگ رمضان به کمک حامیان استکبار و مزدوران منطقه ای انها [[ فرماندهان و قائد لبنان و ایران و بیش از هشتاد هزار شهید در غزه و سایر شهدا در ایران و لبنان و سوریه و عراق و یمن ]]را ترور و به شهادت رساندند ( برجام هم این وعده و تبلیغات روزنامه ها و شبکه های اجتماعی و مزدوران منافق داخلی انها دائم تبلیغ میکردند همه چی با رهبری امام خامنه ای شهید هماهنگ شده و بعد شد خیانت و خسارت محض....حال ار این موجودات وحشی که تابع هیچ قراداد بین المللی و انسانی نیستند و سازمان ملل و شورای امنیت و انرژی اتمی جهان همگی از قانون جنگل تبعیت میکنند. 👈نیروهای مقاومت منطقه هوشیارند و میدانند به دشمن نباید اعتماد کرد و تا زمانیکه امریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران اصلاح طلب انها در ایران و لبنان و عراق و ... درمنطقه باشند قتلعام و غارت کشورهای منطقه ادامه دارد.
🚀👈ملتها هوشیارند لذا در هر شرایطی بین کشورها انتقام انتقام انتقام خون مقدس این شهدا از نیروهای نظامی و سیاسی و متحدین و هواداران انها به همراه خانواده و نزدیکانشان در مکان و زمان لازم گرفته خواهد شد.....🇮🇷🇮🇷الله اکبر 🇮🇷🇮🇷
👈قابل توجه مسلمانان و شیعیان و ازادگان منطقه و جهان تشیع ((ملت ولایتمدار ایران اسلامی))
👈یادتان هست در چند سال پیش امریکای تروریست و سگ وحشی اش اسرائیل خون اشام با پاره کردن قرارداد برجام که امضا و توسط مزدوران داخلی ایران خیانت و به ایران تحمیل شده بود زمینه ساز دو جنگ و بین مذاکره با حمله به زیر ساختها و سایت هسته ای و در جنگ رمضان به کمک حامیان استکبار و مزدوران منطقه ای انها [[ فرماندهان و قائد لبنان و ایران و بیش از هشتاد هزار شهید در غزه و سایر شهدا در ایران و لبنان و سوریه و عراق و یمن ]]را ترور و به شهادت رساندند ( برجام هم این وعده و تبلیغات روزنامه ها و شبکه های اجتماعی و مزدوران منافق داخلی انها دائم تبلیغ میکردند همه چی با رهبری امام خامنه ای شهید هماهنگ شده و بعد شد خیانت و خسارت محض....حال ار این موجودات وحشی که تابع هیچ قراداد بین المللی و انسانی نیستند و سازمان ملل و شورای امنیت و انرژی اتمی جهان همگی از قانون جنگل تبعیت میکنند. 👈نیروهای مقاومت منطقه هوشیارند و میدانند به دشمن نباید اعتماد کرد و تا زمانیکه امریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران اصلاح طلب انها در ایران و لبنان و عراق و ... درمنطقه باشند قتلعام و غارت کشورهای منطقه ادامه دارد.
🚀👈ملتها هوشیارند لذا در هر شرایطی بین کشورها انتقام انتقام انتقام خون مقدس این شهدا از نیروهای نظامی و سیاسی و متحدین و هواداران انها به همراه خانواده و نزدیکانشان در مکان و زمان لازم گرفته خواهد شد.....🇮🇷🇮🇷الله اکبر 🇮🇷🇮🇷
- ۶۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط