شاید یه مدت نیام ویس

شاید یه مدت نیام ویس



چرا؟




چون هیشکی از حمایت نمکنه لایکا کم شده قبلا خیلی بیشتر بود
دیدگاه ها (۱۸)

بلای خدا

جرررررر

پروف عوض شد

گرفتی

عاااا میگم که شاید زیاد نیام ویس یا عاف بزنم،چون معلممون امت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط