خیلی سخته...

خیلی سخته...
دیدگاه ها (۱۹)

شاه دنیایش باش...

به سوی کدام آسمان...

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ!!!ﻭﻟﯽ ﮔﺎﻫـــــــﯽ...ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺍﯾﺴ...

باید هر دو جدا از هم...شریک درد و غم باشیم...

خیلی سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط