sogandam_76_13 48293239

دیدگاه ها (۵)

تو همونی هستی که دردهامو، غم‌هامو، بی حوصلگی‌هامو، غر زدن‌ها...

زندگی ذره كاهیست، كه كوهش كردیمزندگی نام نکوییست، كه خارش كر...

تاره شبها میفهمم که چقدر تنهام!!!

اوکی🙂👊🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط