مرگ

مرگ
برای خیلی ها رویا ست
زندگی هم
عمیق تر از دریاست
زندگی با مرگ
هم آغوش است
مرگ نباشد ،
زندگی تنهاست
#شهزاد
دیدگاه ها (۳)

جمعه هاشعبده ی تنهایی استجمعه هاتبسم رسوایی استجمعه هاثانیه ...

.

زمان محدود است....شاید فردایی برای ما نباشد..پس زندگی کن...🌱...

تفاوت ذبح حلال و غیرحلال از زبان یک قصاب ساکن کانادا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط