من یه دخترم★♥

من یه دخترم★♥
رژ؟★★★عاااشقشم★
لواشک؟♥♥♥وااااااااااای♥
کاکائو؟★★★ دیووووونشم★
غرور؟♥♥♥خدااای غرووورم♥
پاستیل؟♥♥♥اووووفـــــ هر روز♥
بستنی؟★★★وااااای نگوووو★
تیپ؟★★★گاهی دخمل گاهی پسر (اسپرت)★
لجباااز؟♥♥♥اوووووف♥
خوشگل؟★★★05-50اونی که باید بخواد میخواد★
رو عصاب؟♥♥♥شدییییید♥
اعتماد به نفس؟★★★ نه مث بعضیا★
فوتبال؟♥♥♥فقط پرررررررسپووووولیس♥
احساساتی؟♥♥♥شدیییید♥
گریه؟★★★وقتی داغووونم★
بارون؟♥♥♥عااااشقششششم♥
شیطونی و دیوونه بازی؟★★★بطور مداوممم★
حسودی؟♥♥♥زیاد___واس آدمای خااااص♥
★_منم و دنیای دخترونم_★
دیدگاه ها (۳)

ل [))۰من متولد فروردینم ...روحیه ام بهاریست ، گرمیه رفتارم ب...

تکتم جونمخخخخخخخ انگاری کم بود محبت داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط