دو حرفی است ، «من و تو» ، سئوال هشت عمودی
دو حرفی است ، «من و تو» ، سئوال هشت عمودی
نگو که : «ما»ست جوابش ، تو هیچ وقت نبودی
دوازده ، افقی ، «رنگ چشم ؟» من بنویسم
- سیاه ؟ سبز؟ چه رنگی است پشت عینک دودی؟
چه خالی اند ببین خانه های کوچک جدول !
درست مثل همانروزها که خانه نبودی
چه پنج حرفی سختی نوشته : «حس زنانه»؟
و من به یاد تو شاید ، نوشته ام که – حسودی
هنوز در دل من مانده طعم غریبی
و روی صورت تو جای دست ! جای کبودی!
دو حرفی است ، «من و تو» ، سئوال هشت عمودی
نگو که : «ما»ست جوابش ، تو هیچ وقت نبودی!
«محمد کاشی»
نگو که : «ما»ست جوابش ، تو هیچ وقت نبودی
دوازده ، افقی ، «رنگ چشم ؟» من بنویسم
- سیاه ؟ سبز؟ چه رنگی است پشت عینک دودی؟
چه خالی اند ببین خانه های کوچک جدول !
درست مثل همانروزها که خانه نبودی
چه پنج حرفی سختی نوشته : «حس زنانه»؟
و من به یاد تو شاید ، نوشته ام که – حسودی
هنوز در دل من مانده طعم غریبی
و روی صورت تو جای دست ! جای کبودی!
دو حرفی است ، «من و تو» ، سئوال هشت عمودی
نگو که : «ما»ست جوابش ، تو هیچ وقت نبودی!
«محمد کاشی»
- ۹۶۸
- ۳۰ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط