🫧آیانی دربابل عکس فرستاده🦊
🫧آیانی دربابل عکس فرستاده🦊
🦊: استیهاㅎㅎ
🦊: این نقاشی رو وقتی کلاس چهارم بودم،
برای تکلیف انگلیسی کشیده بودم.
اینم تگیه.
فکر کنم از همون موقع معلوم بوده قراره چانگبین هیونگ رو ببینم.
راستی، اولین کسی که تگی رو طراحی کرده منم، نه چانگبین هیونگ.
به نظرتون نباید حق کپیرایتش رو بگیرم؟ㅋㅋㅋ
وقتی دوباره پیداش کردم، کلی خندیدم.
هنوزم برام عجیبه که بچگی تونستم همچین چیزی بکشم.
هم عجیبه، هم بامزه.ㅋㅋㅋ
خب، من فعلاً میرم. بعداً دوباره
برمیگردمㅎㅎ
استی، بایㅎㅎ
( فقط ، فقط کی اینو می دونست که شیپ چانگین رو ساخت😳🤯 ) متن روی نقاشی :
دو تا پا داره.
توی آسمون زندگی میکنه.
خیلی خوب پرواز میکنه.
رنگش صورتی و مشکیه.
بدنش پر از خز هست. خیلی خوب غذا میخوره.
#straykids_stay_8
🦊: استیهاㅎㅎ
🦊: این نقاشی رو وقتی کلاس چهارم بودم،
برای تکلیف انگلیسی کشیده بودم.
اینم تگیه.
فکر کنم از همون موقع معلوم بوده قراره چانگبین هیونگ رو ببینم.
راستی، اولین کسی که تگی رو طراحی کرده منم، نه چانگبین هیونگ.
به نظرتون نباید حق کپیرایتش رو بگیرم؟ㅋㅋㅋ
وقتی دوباره پیداش کردم، کلی خندیدم.
هنوزم برام عجیبه که بچگی تونستم همچین چیزی بکشم.
هم عجیبه، هم بامزه.ㅋㅋㅋ
خب، من فعلاً میرم. بعداً دوباره
برمیگردمㅎㅎ
استی، بایㅎㅎ
( فقط ، فقط کی اینو می دونست که شیپ چانگین رو ساخت😳🤯 ) متن روی نقاشی :
دو تا پا داره.
توی آسمون زندگی میکنه.
خیلی خوب پرواز میکنه.
رنگش صورتی و مشکیه.
بدنش پر از خز هست. خیلی خوب غذا میخوره.
#straykids_stay_8
- ۳۳۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط