شبتون خوش 💙💙

شبتون خوش 💙💙
یهو دیدین فردا بلند نشدم 🥺🫂
دیدگاه ها (۱۰)

حتی ویسگون هم فهمیده که من تنهام💔🥺....

بیو رو تغییر دادم(خوب شده؟)🥺💖

متاسفانه مادر گرامی من میخواد گوشیمو بگیره و من نیستم

ممنونم....

«+یهو سرد نشدم عزیزم، یهو شناختمت..»

شبتون خوش🤞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط