بایــــد بــــه بعضــــی از پســــرا گفــــت :
بایــــد بــــه بعضــــی از پســــرا گفــــت :
هی پســــره...
حواســــت باشــــه ...!
ایــــن دختــــری كــــه بــــه تــــو دل بسته
خیلی هــــا حسرت نیــــم نگاهــــشو " دارن ...
لیاقــــت داشتــــه بــــاش ..............!
هی پســــره...
حواســــت باشــــه ...!
ایــــن دختــــری كــــه بــــه تــــو دل بسته
خیلی هــــا حسرت نیــــم نگاهــــشو " دارن ...
لیاقــــت داشتــــه بــــاش ..............!
- ۱۶۱
- ۳۰ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط