بای بای من رفتم......

بای بای من رفتم......
دیدگاه ها (۲)

سلاممممم من اومدم کی هست کی نیست ؟؟؟

سلامممممم من اومدمممم =)

بچه ها دنبالش کنین اسمش سلما ست عکسای گروه bta می زاره عکساش...

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

آقا من رفتم کتاب کارل رو بسازم بای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط