از دست این مورچه ها یه دقیقه نمیتونم گوشیمو بذارم انگار س

از دست این مورچه ها یه دقیقه نمیتونم گوشیمو بذارم انگار سیب گاز زدس هی جمع میشن دورش!
‏.
‏.
‏.
‏ الکی مثلا من اپل دارم...!!!
دیدگاه ها (۳)

هاپو کوچولوی من:-)

همین الان,ادم برفی ما

..

الان یه هویی تولدم

نمیدونم چرا حس میکنم انقدری که من عاشق ایرانم هیچکس نیستبرام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط