آیا کسی هست که مرا یاری کند تا بسی ناله و فراق و فریاد و
آیا کسی هست که مرا یاری کند تا بسی ناله و فراق و فریاد و فغان طولانی از دل برکشم؟ کسی هست که جزع و زاری کند
آیا چشمی میگرید تا چشم من هم با او مساعدت کند و زار زار بگرید؟
آیا به سوی تو راه ملاقاتی هست ای پسر پیغمبر...
بخشی از دعای ندبه
آیا چشمی میگرید تا چشم من هم با او مساعدت کند و زار زار بگرید؟
آیا به سوی تو راه ملاقاتی هست ای پسر پیغمبر...
بخشی از دعای ندبه
- ۱.۲k
- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط