دیدگاه ها (۵)

+وآی،شُمآ دوتآ چِقد به هم میآید‌♡-♡-آره وَلی مآ فقط دوستِه م...

بهش میگم: سینما بودم!میگه: با کی؟!-: استادم-: اسمش چیه؟-: مر...

فنچای کی بودید شما؟😍 😓 ✌

😓 #حکایت_خیلیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط