هرگز خودت را برای کسی شرح نده!
هرگز خودت را برای کسی شرح نده!
"!never explain yourself to onyone "
because the person who likes you doesnt needit and the person who dislikes you wont
..."be live it"
"!never explain yourself to onyone "
because the person who likes you doesnt needit and the person who dislikes you wont
..."be live it"
- ۳.۰k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط