انقدر تنها شده ام که تنهایی دلواپسم شده!

انقدر تنها شده ام که تنهایی دلواپسم شده!
لبخند میزنم تا حداقل او ارام شود .
دیدگاه ها (۱۱)

آب نریختم که برگردیآب ریختم تا پاک شودهرچه رد پای توست .... ...

صورت آرزوهایم کبود استعجب دست سنگینی داشتسرنوشت ......

لبخند میزنم، ولی خوب نیستم... 🙂🖤

سونگمینااااااا🛐چجوری انقدر شاهکارییییی؟برات رگ میزنم🚶🏻‍♀️🔪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط