کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم..♥

کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم..♥

پشت کدوم سدسکوت پرمیکشی چکاوکم..♥

چرا به من شک میکنی...
من که منم برای تو..
لبریزم ازعشق تو و...
سرشارم ازهوای تو...
دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو..♥

پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هقهقمو..♥

گریه نمیکنم نرو...
آه نمیکشم بشین...
حرف نمیزنم بمون...
بغض نمیکنم ببین...

سفرنکن خورشیدکم...
ترک نکن منو..نرو...
نبودنت مرگ منه..
راهی این سفرنشو..
نذارکه عشق منو تو...
اینجا به آخربرسه..
بری تو و مرگ من از..
رفتن تو سربرسه...
نوازشم کن و ببین...
عشق میریزه ازصدام..
صدام کن و ببین که باز...
غنچه میدن ترانه هام...
اگرچه من به چشم تو..
کمم..قدیمم..گمم..
آتشفشان عشقمو..
دریای پرتلاطمم.
دیدگاه ها (۲)

♥♡♥♡♥♡♥♡

برق تیاته نگری یهو فقیروم نکنی...ویرم واته..♥♥♥

هرجور میتونی بمون...من باتو سازش میکنم...هربار میگفتم نرو......

♥♥♥♥♥♥♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط