شما بگید بچه ها تقصیر دلم چی که خیلی دوسش دارم مریم جونمو

شما بگید بچه ها تقصیر دلم چی که خیلی دوسش دارم مریم جونمو؟
دیدگاه ها (۳)

خیلی قشنگه

تکیه کن بر شانه ام؟

دوستت دارم مریم جان

با من غریبگی نکن

عیجانمبچه لطفا اینو اصکی نرید خیلی دوسش دارم😍

بچه ها این اهنگه چه وایب خوبی میده خودم خیلی دوسش دارم😍

بچه ها من پیروت کوچولو را درست کردمخیلی دوسش دارم❤❤❤❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط