من اهمیت نمیدم چی میگین. اصلا اهمیت نمیدم و هرجا گیر بیار

من اهمیت نمیدم چی میگین. اصلا اهمیت نمیدم و هرجا گیر بیارم ی "I love you 3000"مینویسم-_-
ب عنوان مثال میتونین به میز و در و دیوار مدرسمون مراجعه کنید😑
دیدگاه ها (۱۰)

من ک فرقی نمیبینم 😂

😐 💔 💔 💔

☹ 😢

Billie😍 💙

عشق ممنوعp۸

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط