بچها تولدم یک دی بود نمیخواین تبریک بگین

بچها تولدم یک دی بود نمیخواین تبریک بگین
دیدگاه ها (۱۰)

مووووشتبا

باسم وارد میشود

بچها اگه براتون سوال شده چرا تو کپشنم از شکلک استفاده نمیکنم...

اگه میتونی کامنت کن جواب من: جیمین تو خیلی قد بلندی

کمی محتوا:اح نمیخواین چیزی بگین؟ ✨

نیما تکیدو

بچها بگین دیگه چی بزارم؟ تو کامنتا بهم بگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط