از من عبور می کنی و

از من عبور می کنی و
دم نمی زنی ،
تنها دلم خوش است
که
شاید ندیده ای...!!!
#قیصرامین پور
دیدگاه ها (۳)

شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفانتبم گرفت و دلم خوش به حال ...

شاید یک رمان جدید نوشتممممولی قبلی رو ادامه نمی دم👈🏻👉🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط