قلبه برا منه .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی!!!!!!!!!!

قلبه برا منه .....؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی!!!!!!!!!!
دیدگاه ها (۶)

فک کنم روزی 10 بار این ام وی رو میبینم خیلی قشنگ شدن لامصباا...

.....my love....

فداش بشم چقد هم چانی تو این ام وی گرول خوش تیپ و کیوت شده بو...

چانی تو اهنگ گرول عاشق این اهنگ و موزیک ویدیوشم

نیومدنم برا کدوم گناه منه💔 ؟!

آیزاک = تینگ برا منه یو هاها ونزدی = بس کن کیوتعلی 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط