کاش آدم ها شبیه درختان خرمالو بودند!

کاش آدم ها شبیه درختان خرمالو بودند!

که در پاییز
برگ هایشان را
از دست می دهند
ولی عشق شان به ثمر می نشیند
و زیبایی می آفرینند...
دیدگاه ها (۱)

➿این روزهافقط باید کشیدمثل درد پای مادرم

تنهایی ام مثل سیبی است ...

در من خانه ای ست ، که تمامِ دیوارهایشاز غمِ نبودنِ تو ؛ترَک ...

فصل اول بخش اول کاردنا

رقص آخرین برگها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط